De werkzaamheden aan het spoor tussen Uitgeest, Heemskerk en Beverwijk zijn afgerond. Afgelopen week reden er geen treinen en zette de NS bussen in om reizigers te vervoeren, zodat er gewerkt kon worden aan onderhoud en vernieuwing van het spoor en de stations.
Het vernieuwde station van Heemskerk is inmiddels geopend. De perrons zijn opgeknapt met nieuwe bestrating en markeringen, en er zijn nieuwe bankjes en prullenbakken geplaatst. Volgens ProRail zorgen deze aanpassingen voor meer comfort voor reizigers en is het station beter bestand tegen intensief gebruik.
Bekijk hier de beelden, gemaakt door Jeffrey Koster.

