Koningsdag begon voor veel mensen erg vroeg vandaag. Al rond zes uur hadden een boel verkopers zich al genesteld op de Breestraat in Beverwijk. Met als doel: de beste plek, om zoveel mogelijk spullen te verkopen.
Maar niet alleen verkopers, ook koopjesjagers zijn al vroeg van de partij. De vrijmarkt is zoals ieder jaar weer flink populair. “We zijn vanmorgen om half 5 aangekomen. Hopelijk hebben we zon”, zegt een van de verkopers.
Kijk hier naar de video:

