dinsdag, 9 juni 2026
14.5 C
Beverwijk

Telstar-fans vereeuwigen promotie met Eredivisie-badge

Delen

In Velsen-Zuid verzamelden zich gisteren enthousiaste supporters van Telstar voor een bijzonder moment: het laten bedrukken van hun shirts met het officiële Eredivisie-embleem. Voor veel fans is dit een tastbaar bewijs van de promotie en een herinnering die ze koesteren.

De supporters benadrukten het belang van het logo: “We spelen nu Eredivisie en dan hoort het er gewoon op.” Sommigen lieten weten hun shirt zelfs te willen inlijsten en aan de muur te hangen, om dit historische seizoen blijvend te markeren.

Vol trots toonden fans hun vernieuwde shirt: “Zo vaak gebeurt dit niet, dus dit is iets dat we zeker willen vastleggen,” aldus een van de aanwezigen.

IJmond360 was bij het BUKO Station aanwezig en maakte bijgaande sfeerimpressie.

Meer Nieuws

Nieuws uit de IJmond