Aan de Bergerslaan in Beverwijk is afgelopen nacht rond half drie een auto in brand gevlogen. De brandweer kwam met spoed ter plaatse om het vuur te blussen.
Ondanks het snelle ingrijpen van de brandweer raakte de wagen door de brand zwaar beschadigd.
Hoe de brand heeft kunnen ontstaan is nog onduidelijk. Opvallend is dat er een week eerder in dezelfde straat ook al een bestelbus in de brand heeft gestaan. Ook op andere plekken in Beverwijk en Heemskerk waren er toen autobranden.





