In de nieuwste aflevering van Maus Ontmoet ontvangt presentator Maus Granaat bugelspeler en pianist Paul Poulissen. De 71-jarige muzikant kijkt terug op ruim 50 jaar muziekcarrière, van zijn eerste rockbandje tot de bekende jamsessies in ’t Gooi, en deelt openhartig de hoogte- en dieptepunten uit zijn leven
Poulissen vertelt over zijn jaren bij het Metropole Orkest, zijn liefde voor Zuid-Amerikaanse muziek én de bijzondere ontmoetingen die hij wereldwijd opdeed. Ook spreekt hij over zijn gezin, het verlies van zijn vrouw en de kracht van muziek en liefde in zijn leven
Natuurlijk klinkt ook zijn kenmerkende bugelspel: live laat hij horen waarom zijn geluid zo uniek is.

