donderdag, 11 juni 2026
13.2 C
Beverwijk

Eenzaamheid Buitenspel brengt inwoners Velsen samen in kerstsfeer

Delen

In het BUKO Stadion in Velsen-Zuid kwamen inwoners van Velsen samen voor Eenzaamheid Buitenspel: een bijzondere kersteditie van het maatschappelijke programma van Telstar. In een warme, feestelijke setting stond ontmoeting, ontspanning en verbondenheid centraal, juist in een periode waarin eenzaamheid voor veel mensen extra voelbaar is.

Bezoekers genoten van diverse activiteiten, een gezamenlijke lunch en live muziek. Het evenement bood ruimte voor echte gesprekken en nieuwe ontmoetingen, met als doel het doorbreken van isolement en het versterken van sociale verbindingen in de regio. Met een recordaantal deelnemers liet deze editie zien hoe groot de behoefte is aan samenkomen en aandacht voor elkaar

Streekomroep IJmond360 was aanwezig in het BUKO Stadion en maakte bijgaande reportage.

Meer Nieuws

Nieuws uit de IJmond